Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Metallica: "Load" & "Reload" mixtape

                      
  Αν θεωρείς τον εαυτό σου σοβαρό οπαδό του συγκροτήματος η αλήθεια είναι πως έχεις κάνει ήδη αυτό το “mixtape”, το χεις αυτή τη στιγμή στο αμάξι σου και το ακούς κατά πάσα πιθανότητα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το όχι και τόσο κοντινό πλέον 1996 και 1997 το μεγαλύτερο συγκρότημα αυτού του πλανήτη- δώσε μου λόγους να στο αιτιολογήσω αυτό- οι Metallica, κυκλοφόρησαν αντίστοιχα τα «δίδυμα» άλμπουμ “Load” και “Reload”. Οι αντιδράσεις εκείνης της εποχής λίγο πολύ γνωστές με τους φανατικούς να μιλούν για ξεπούλημα. Όμως ο χρόνος δικαίωσε την αλλαγή πλεύσης που είχαν πάρει οι Metallica τότε, με τα άλμπουμ να έχουν «γεράσει» πολύ καλά μέσα στο χρόνο, ειδικά το “Load”. Τώρα, μιας και το “Load” είναι το αγαπημένο μου άλμπουμ-προσοχή, όχι μόνο από αυτά των Metallica- η αλήθεια είναι πως δυσκολεύτηκα πολύ να χωρέσω σε 80 λεπτά μουσική 155 λεπτών, ειδικά από την στιγμή που έρχεται από την αγαπημένη μου περίοδο του συγκροτήματος. Ναι λατρεύω τα 90’s και ότι αυτά έδωσαν στο metal και γενικότερα στη μουσική. Δυστυχώς στο cd χώρεσαν μόλις 13 τραγούδια αφού μου ήταν αδύνατο να αφήσω  έξω ένα εκ των δύο μεγάλων και χρονικά συνθέσεων, “The Outlaw Torn” & “Fixxxer”. Κλείνοντας, εντύπωση μου έκανε ότι στις επιλογές μου, τα τραγούδια από το “Load” στο σύνολό τους, υπερισχύουν μόλις του ενός σε σχέση με αυτά από το “Reload”.

The mixtape:

1)    Fuel (Reload)
2)    Bad Seed (Reload)
3)    The House Jack Built (Load)
4)    Until It Sleeps (Load)
5)    Bleeding Me (Load)
6)    Memory Remains (Reload)
7)    Devils Dance (Reload)
8)    Hero Of The Day (Load)
9)    Mama Said (Load)
10)  King Nothing (Load)
11)  Fixxer (Reload)
12)  The Unfogiven II (Reload)
13)  The Outlaw Torn (Load)



Φροίξος Βικάτος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου